utorok 25. decembra 2012

Micros(hit)oft Train Simulator

Dlhšiu dobu sa venujem tvorbe aktivít do MSTS, no robil som to len pre vlastné potešenie, keďže úroveň nebola vždy asi tá najlepšia. Časom som sa naučil robiť nejaké vecičky aby boli aktivity zaujímavejšie. A teraz som sa rozhodol čo to aj uverejniť, keďže si myslím, že moje aktivity už majú nejakú úroveň...

Všetky bez výnimky sú určené pre trať 321, aktualizácia 22..., staršie veci sa budem snažiť postupne v rámci možností podopĺňať..

K fungovaniu aktivít treba doplniť ČD SERVIS jedným *.eng súborom, ktorý som vytvoril, download tu >>> CD SERVIS 120

V prípade pripomienok a postrehov píšte na hornak.mato@gmail.com, ďakujem :) Takisto aj keby chýbali nejaké vozidlá...  BTW google dokáže zázraky :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára