utorok 25. decembra 2012

Zmena je život...

Dlho som uvažoval nad novou stránkou, pretože tá súčasná už nevyhovuje úplne dnešným štandardom. Hlavným dôvodom bola i lepší prístup k informáciám i samotnému obsahu. Veď internetová stránka má predovšetkým poskytovať nejaký druh informácií, a to jednoducho a výstižne.

A tak som si povedal, že zmena nezaškodí. Rozhodol som sa pre túto formu, pretože tvorbe stránok prostredníctvom HTML, sa už dlhšie nevenujem a tak moje znalosti, v tejto neustále vyvíjajúcej sa kategórií informatiky, degradovali.

Ďalším dosť podstatným dôvodom na zmenu boli i občasné problémy s pokytovateľom internetových služieb internet centrum (výpadky servera, nefunkčná pošta, neochota riešiť technické problémy...). 

Pohodlnosť nadovšetko a i preto som zvolil tento spôsob zdieľania informácií o mojej tvorbe, či už fotografickej alebo simulačnej..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára